søndag 24. mai 2009

Snekkeren er kommet!!!

Jeg er så heldig å ha " hand man " te kaill. Han er en super vaktmester og gjør i grunnen alt. Dessverre har han det veldig travelt med mange gjøremål og da må jeg som ikke har så mange praktiske gener vente å vente å vente. MEN NÅ HAR JEG FÅTT EN SNEKKER TIL!!!
Her sitter min nye snekker med fult utstyr så nå er det håp for mor at kanskje ting blir repperepp som snekkeren selv sier.
Nå skal vi sette i gang med arbeid.

Litt praktisk øving må til før de store prosjektene

Hm, jeg tror jeg må ha et måleband en plass i verktøy kassa mi...

Enda ikke fylt 4 år , men spiker kan han slå.
Mamma og Sigurd sender en stor takk til " tante " Marie for fantastisk god førbursdasgave to måneder før tiden:):)

4 kommentarer:

  1. For en kjekk snekker du har fått på besøk! Og 17. mai-flaggvesten er råkul!

    Jeg tror ikke jeg har vært her hos deg før, men nå har jeg lagt deg til i google/reader!

    SvarSlett
  2. Det va flott at gaven falt i smak. Og jeg tenker at han er et flott "snekkeræmne" Stor kjekk gutt!!!!

    SvarSlett
  3. Det er ikke utstyret det skal stå på her, nei! :))

    SvarSlett
  4. Å, for en herlig snekker! Det minner meg om når guttene våre var små og drev på med sine arbeider :)
    Nå er de voksne alle tre, og imorgen tar minstemann fagprøven og blir bilmekaniker! Du skal se om noen år blir det kanskje fagprøve som snekker for denne karen!

    SvarSlett