onsdag 7. oktober 2009

Lopperapport nr 1 og min første bestillingsstrikk!!

Ligger etter skjemaet med lopperapporteringen min!! Dett er funn fra lørdag 26.09.
Var egentlig på korseminar , men listet meg ut en liten time fra øvingene. Loppistrangen var større en synging. OG DA SIER DET LITT OM AT JEG LOPPISHEKTA!! Problemet var at jeg ikke hadde tid til å kose se, men løp igjennom lokalet. Likevell litt ble med hjem denne gangen også:)
Fant først denne korgen. Små korger har jeg alltid bruk for ,enten til å ha strikketøy, epler eller som gave med et eller annet i:)
I korgen plukket jeg meg følgende; Søt huslykt, hjerteform som skal bli navnskilt, to små NYE advenstlyspakker , fire gamle fruktkniver, 7 skjeer til daglig bruk, EN SØLVSKJE , litt små julepynt til gavepynt og et nuskete høne/hane salt/pepper børsesett:)
Alt dette til den nette sum av 60 kroner og da ble loppedamen SÅ fornøyd og drog glad og lykkelig tilbake til sangseminaret:)

På strikkefronten har jeg fått mitt første betillingsverk og heldigvis for meg VELDIG ENKELT OPPDRAG. Oppdragsgiveren ønsket pulsvarmere i dette fluffy, suffy garnet som jeg ikke husker hva heter. Myk og god og ha på , men 100 % sikkert ikke garn jeg hadde valgt til mine pulsvanter..

7 kommentarer:

  1. Så mye flott du kjøpte på bruktmarkede, og til den nette sum av 60kr!! Du er rå på å få ting billig. Du har vært heldig med overraskelsespakkene også. så mye flott du kommer til å få laget av dette.

    SvarSlett
  2. Hos oss er det ikke så mange loppemarkeder, så jeg blir skikkelig misunnelig når jeg ser andres loppefunn! Du hadde funnet masse til at du ikke hadde så god tid:-)

    SvarSlett
  3. Å hva masse fint du har funnet til en rimelig penge.
    Her på Jessheim er det loppemarked til helgen, og gjett om jeg gleder meg.
    Ha en fin kveld.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  4. Det var et flott kjøp! Og sølvskjei til og med!
    Og salg! Der fikk du kjempemye!
    Ha det bra!

    SvarSlett
  5. Har'n dilla, så har'n dilla ,-)
    Spennende med bestillingsstrikken. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  6. Hei :) her var de kjempe masse fint.. så morro å finne så mye som en har lyst på ti en billig penge.

    Lykke til med strikkingen:)

    klæm

    SvarSlett
  7. Hei.Så mye fint du har fåt tak i på loppis.Fine pulsvanter heldig dem som får dem til jul så virkelig deilige ut.Ha en riktig fin Torsdag.Bodil

    SvarSlett