tirsdag 25. januar 2011

Ordner seg

Lørdag 22.januar var jeg på super opplevelse med Trondheim solistene
og ikke minst Øysten Baadsvik.
Den mannen på TUBA er bare UTROLIG.
Han spilte en nydelig sang kalt Ordner seg.
Den bare gikk rett i hjertet på meg akkurat nå.
Inspirasjonen hadde han fått når han sto ved kjøkkenbenken en kald januardag
og sola kom tebake gjennom kjøkkenglasset
da tenkte han: det Ordner seg
og laget den fantastiske melodien.
Den som har spotify finner den der.
Jeg trengte en slik sang i livet mitt akkurat den lørdagen.
Lille prins hadde ligget med Kjempe høg feber i mange dager
REGNINSHAUGEN E HØG SOM FJELL


JULEKILOENE er MER STREVSOM Å FÅ AV EN PLANLAGT

MEN snart kjem SOLA tebake i kjøkkenvinduet i Nerklubben
og DA vil det
ORDNE SEG.
Baadsvik er kanskje mest kjent for stykke sitt FNUGG .
Her er et lydspor fra You tube for den som vil høre litt tubavirutouse!

6 kommentarer:

  1. Kult med tuba! Og det er jo sant at ting ordner seg;)

    SvarSlett
  2. Fornuftig innstilling! Det ordner seg :-D

    SvarSlett
  3. Hehe, Øystein og jeg gikk i samme klasse på videregående (og så var vi kjærester i to uker :-D). Men det er sant at det ordner seg hvis man bare fokuserer på det. Det er blitt min nye filosofi :o)

    SvarSlett
  4. Vi har nå sett på Youtube-klippet minst "ørtenhundreogti" ganger, Alexander storkoser seg og er nå enda mer klar på at han ønsker seg en tuba;-) Takk for at du laga dette innlegget, nå har vi litt annet enn Garden og stolleken å se på Youtube:-D
    Håper at Lille prins er bedre og at dagen blir god:)

    SvarSlett
  5. hm - er konserten i kirka ytterst på frøya? I så fall et flott konsertlokale.

    SvarSlett
  6. Å, han er så superdyktig!

    SvarSlett