fredag 30. september 2011

Mitt paradis har eget Bibliotek!

 Tenk å vandre i en skog og plutselig dukker det opp et lite bibiliotek.
 Selvfølgelig er det igjen snakk om festivalen End of road.
 Det må være den mest gjennomførte festival som finnes!!
 En ide for gamle bøker , henge de opp i trærne som bokfugler!!
 Programmet var skrevet i en spesiallaget STOR bok:)
 Og bibilioteket hadde en egen scene for forfatterforedrag.
Denne mannen var derimot IKKE forfatter , men skribent for nydelig sanger.
Dan Magnan ble min STORE HELT. Synd han er født 1985...,
 det er når slike årstall slåes i bordet at
 jeg skjønner jeg er en middelalderende kvinne og ikke 25 år lenger....
En av de store låtene hans er ROBOTS ,
 kos dere med den på denne fredagskvelden.

3 kommentarer:

  1. Nå kan det vel ikke bli stort bedre, vel?? Bibliotek i skogen! Nesten så jeg tror jeg kunne ha bosatt meg der. ;)

    SvarSlett
  2. Bibliotek i skogen....artig! Der skulle ein jo absolutt vore,- sette seg på ein stubbe i skogen og bla gjennom bøker, lese litt og nyte livet. Ønskjer deg ein fin laurdag.

    SvarSlett
  3. Fantastiskt!
    God høst og god helg Brit!
    Klem : )

    SvarSlett