mandag 19. november 2012

Jul i Prøysenland

 Slik bearbeider vi Jul i Prøysenland på hotellet.
 Vi satt nemelig på første rad og fikk heile snøfauka rett i fanget.
 Og selvfølgelig måtte snøfnuggene bli med hjem!
 For det bæste i verden er ÆKTE TEATER utbrøt lille prinsen
 etter forestillingen Jul i Prøysenland på Trøndelag teater.
( Og enda bedre er det å leke teater på hotellrommet etter endt forestilling.)
 Vi lot oss sjarmere av forestillingen både lille prinsen og mammaen.
 Så nå er vi to allerede i full julestemning 35 dager før julaften.
Vi har brukt byhelga til intenst julekalender handling.
 Det må til når mor i heimen nå er i innspurten med å lage 10 stk....
Jeg fant en liten skatt på freetex, en englekimer fra ca 50 tallet for 15 kroner.
Bjellene manglet , men jeg synes den er så fiiin
 og minner meg om min barndomsjul uansett mangler eller ei.
Og innimellom synger vi prøysensanger :)

2 kommentarer:

  1. 10 adventskalendere??? Gurimalla. Jeg banner rundt og river meg i håret om dagen, og jeg har "bare" tre ;)
    Vi var også inne i trondheim på juleforestilling hvert eneste år da barna var mindre. Plutselig en dag gidda de ikke. Nå gleder jeg meg til Noah blir gammel nok. Det må vel være neste år....?

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi satt faktisk ved siden av noen på samme alder som Noah som hadde fult utbytte av forestillingen, men han er nok enda mer med fra neste år:) Jeg gruer meg til lille prinsen ikke vil mer...for satste på tidlig barnebarn!!

      Slett