onsdag 26. desember 2012

RETRO julegave!

 Vi har vært søvnløs, nervøs, bitt negler hatt angstsammenbrudd nå før jul
 pga av julegaven til lille prinsen.
 Han ville nemelig ikke få det han ønsket seg mest
Ipad, Ipohne, datamaskin. mobil,!!!
Han ville få noe så gammeldags som et ISHOCKEY spill.
Virkelig en RISIKOsjanse å ta i denne søte juletid!!
 Men HURRA - det virket enda,
Ishockey spill var ikke gått av moten!!!
 SÅ nå foregår det romjulsturnering døgnet rundt,  alle mot alle!
For gamlefar sjøl er det fult alvor og ligger nu i depersjon etter 8 måls tap mot MEG !
Jeg sender en stor takk til min oppvekst sammen med
store bror Arve og lille bror Jørn Inge
som har gitt meg sterkt konkuranse og vinner instinkt .
 FERDIGHETER i ishockey spill er ikke bortkastet lærdom!!
 Alt kommer til nytte en dag.
Ps Min mann truer nu med å sende dette innlegget inn for PFU....:)

5 kommentarer:

  1. Gutta våre fikk også ishockeyspill til jul et år og det spillet ble spilt i stykker. Blodig alvor med turneringer mellom pappaen og hans søsken, myemoro mellom ungene og deres venner, og noen sure miner etter store tap. Men mest av alt hadde de mange, mange timer med latter og glede. Det var virkelig et flott gave å gi og å få, så det er tydelig at slike spill fremdeles er populære. Kos dere! God jul og godt nyttår!

    SvarSlett
  2. God jul! Moro med disse spillene - jeg hadde fotballspill :-)

    SvarSlett
  3. Så moro! Har mange gode minner fra harde oppgjør med disse spillene!

    SvarSlett
  4. Så utrolig moro med ishockeyspill.
    Fikk litt ungdomsminner nå fra skole tiden da spilte vi masse sånn i frimenuttene.

    SvarSlett