lørdag 26. januar 2013

Bok januar

 Jeg liker å lese, men det er det jeg rekker minst.
 I år har jeg som mål om minimum 1 bok i måneden! 
Det må da værra mulig! 
Startet enkelt med KRIM, årets julegave til mannen fra meg som jeg leste først selv......
Denne danske krimforfatteren ble anbefalt til meg i fjor og både min mann og jeg fikk sansen.
Sommer 2012 las jeg ut de tre som hadde kommet ut i paper utgaven. 
Hovedpersonen Carl er sånn passe non sjolang , 
ensom ulv ( selv om han faktisk har et team rundt seg)
 makthater,skarping, rettferdig, og en smule omsorgfull uten å ville det selv. 
Det fargeriket teamet han har rundt seg med damen Rose og mannen Assad 
er med på å gjøre boken ekstra morsom:)
Har du ikke FUNNET denne krimmannen Hr. Jussi Adler-Olsen
 og du er glad i god krim
 anbefaler jeg å starte med første bok Kvinnen i buret straks:)

2 kommentarer:

  1. Kjempe den serien for og lese den i sommer, men var i en alvorlig sykkelulykke med en gang ferien startet, fikk store skade og fikk ikke lov og lese av legene....
    Har ikke lest bøker etter dette, får prøve snart.
    Er jo så kos med en god bok!

    Ha en flott helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hmm, ipad endre fra kjøpte til kjempe... .uff, ikke lett på pad :) he,he :)
    Ser en feil til, burde få til og få av det som endrer hva jeg skriver :)

    SvarSlett