torsdag 8. januar 2015

Fargerik dag

 Fra kontorvinduet mitt i dag
fikk jeg med meg denne fargerike soloppgangen.
 På vei hjem var hele himelen i stor kontrast med dobbel regnbue mot svartblå himmel.
Det var nesten så jeg måtte dra til huset den skinte rett på 
for å sjekke om gullkista var der!
 Eller ligger den ned ved skogen her???
Uansett fantastisk lys og
IKKE minst fantastisk igjen å ha kamera som kan fange øyeblikkene!!!!
 Fargerik opplevelse var det å få synge med selveste Trondheimsolistene.
De var på nyttårskonsert i dag på Frøya
 og Havdur var så heldig å få synge Gloria av Vivaldi.
Her er vi i intens øving før konserten i kulturhus trappa.
Som avslutning på dagen har jeg hatt fått vært på
"balsam" konsert med Herbjørg Kråkevik og Trondheimsolistene.
En avdeling med varme og humor som en kan ha med videre i "kvardagen"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar