fredag 3. april 2015

Frokost med fineste venn og solsikke serviset

 I dag ble det frokost med fineste vennen og det fine Solsikke serviset. 
Ingen påske egg enda ,
men oj hva kan man ikke gjemme i Solsikke sukkerskåla 
 Jeg er så glad i dette serviset fra Egersund,
Har funnet et fat i ny og ne på loppis,
men det største varpe gjorde jeg på Trondheimsturen min i februar,
da fant jeg både kopper , fat og det søte fløte , sukkerkopp settet.
Kommer til å fortsette jakten på solsikke serviset også denne våren!
 Full konsentrasjon med melkehelling i kakaokoppen.
Og selvfølgelig ferskt egg fra gårdens høner
 i fine lille kylling egg glass kjøpt på loppemarked for mange år siden.
Og siden vi snakker lille kylling
 må jeg bare legge ut denne lille youtube snutten av lille vennen for 5 år.
Akk og ve som tiden går.....

1 kommentar:

  1. Koselig påskefrokost! Fin gutt og flott servise du samler på.

    Fortsatt god påske fra Ingunn

    SvarSlett