tirsdag 17. januar 2017

Gul fare !

 Jeg ser ut som et helt signalkorps alene ut på tur.
Gul fare her kommer hun!!
Til middag ble det Gul glede.
 Fiskepudding med rå gulrotsalat og mandelpotetpurè var et
 effektiv og greit middagsalternativ på en hverdags tirsdag.
Gjorde en variant med gulrotsalaten,
isteden for skjære gulrot i tynne skiver som forslaget var i oppskriften,
ble gulrøttene raspet. Hadde heller ikke salt og pepper på salaten
da jeg ønsket den søt som den ble med appelsin.
Friskt og godt ble det. Oppskriften finner dere Her: https://www.greteroede.no/oppskrifter/163556544.o2
Og som dere ser har jeg fortsatt rester av jul i skap og krå,
men det begynner å minke!!

1 kommentar:

  1. Gul er veldig vakker :-)) Vi har nå endelig hvit. Super. Jeg liker. Snø og ski.
    Ønsker deg god tid med alle farger. Håper solen kommer her, fordi blå og hvit
    med snøstjerner er herlig. Egentlig vi har ikke så mye snø, så jeg har glad... masse.
    Hilsen fra meg

    SvarSlett