mandag 20. november 2017

Episode 4 av Min strikkepodcast ute i verden med etterslep av julekuler

 Det tok tre uker mellom denne episoden og sist,
 dermed måtte det strikkes tre julekuler ferdig i en fart!
 Motivene er inspirert av siste måneders høge sangaktivitet!
Harpe, gang rundt juletreet og Engelsang!
Garnet er selvsagt fra 50 årsgaven, 40engarnrestenøster,
 og her ble det brukt 32 gram bomullsgarn.
 Jeg har nå startet egen podcast gruppe på ravelry : Brit Strikkenerd,
dere finner den ved å gå inn her:
 Der har jeg lagt ut en stor GI BORT premie i form av Strikkerelatert Julegavekalender.
For å få være med på den trekningen må du gå inn å bli medlem av gruppen
og skrive en kommentar i Gi bort lenken.
Jeg har også fått gitt bort en Frozen mysteri av Nordic stiches,
 en mysterie samstrikk som starter hos henne 3 des:)
Så løp inn å bli medlem på min podcast gruppe på ravelry!
Her kommer episode 4!
 




1 kommentar:

  1. Hei! Oppdaget nettopp podcasten din på Youtube, og ble samtidig minnet om bloggen din. Så koselig, husker at jeg begynte å lese den for mange år siden. Nå har jeg endelig kommet meg i gang med min egen blogg igjen, og det er så fint å oppdage at det er flere som fremdeles blogger og ikke kun har gått over til Instagram :) Gleder meg til å se flere episoder, og lese meg nedover på bloggen din. Klem Martine

    SvarSlett