torsdag 24. januar 2019

Lykkefølelse med min nye sinnasaujakke

 Endelig ble det sinnasaujakke på meg.
 Den har stått i evigheter på to do strikkelista mi
og nå er den ferdig og allerede brukt opp til flere dager!
 Designeren er Ann Myhre også kjent som Pinneguri
 på de fleste sosial medier.
 Fargene er valgt ut fra en fargesprakende høstdag i fjæra,
 der sola lyste graset grønnere og tangen mer sennepsgul enn brun.
 I tillegg kom det en flokk villsau vandrene forbi,
derfor måtte akkurat disse fargene.
 Grønn Pt2 , Sennepsgul Kauni og sauene er Rauma finull
som til sammen ble 375 gram på hele jakka.
Og strikkedama er SÅÅÅÅ GLAAA!!
Mer om jakka og andre strikkegleder finner dere i dagen og denne ukas podcast.
Kom gjerne innom for å få litt  strikkelykke fra meg!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny flott kofte. Digger den herlige og friske fargekombinasjonen.

    SvarSlett
  2. Herlig sprek jakke! Og så fint med farger inspirert av naturen. Jeg har den på min to do liste også, men vet ikke om jeg kommer igang :)

    SvarSlett
  3. Så enig med deg ang garn! Jeg har strikka Hverdagsjakka av Pinneguri, og jeg brukte samme framgangsmåte som deg da jeg klipte opp. Min favorittjakke! Synes du kler den nye jakka di! Gratulerer!

    SvarSlett