søndag 27. oktober 2019

To blogg or not to blogg?


Her har det vært ytterst stille de siste månedene. 
Spørsmålet har vært skal jeg blogge eller ikke? 
Har jeg noe å formidle, noe å skrive  om, bilder å dele annet enn strikking
som har vært hovedingressen de få innleggene jeg har mekka dette året?!
Akkurat i dag kom blogglysten sakte sigende.

Så vi starter med HEI og et bilde av min beste treningscoach Toya 
som alltid er glad for å være med meg og alltid er glad for å dra meg på tur. 

OG da mener jeg DRA helt bokstavelig.
Et annet spørsmål har vært hva skal denne bloggen handle om?
Skal jeg endre helt eller fortsette litt i samme dur?
Konklusjonen blir at i mitt liv er det alltid mye som skjer og mye jeg pusler med ,
så derfor kan Brits puslerier fortsette akkurat som før
hvor dere helt sikkert får se Strikking,
anbefaling av en god bok, tanker om både det ene og andre,
og bilder av Brit ut på tur enten til lands eller vanns.
Ha en god søndag og i morgen kommer et helt nytt innlegg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar