søndag 15. mars 2009

Frøken frø Konkuransen

Moseplassen har laget til en åpen frøken frø konkurranse som jeg ble inspirert til å legge igjen et lite bidrag på.
Jeg deltar med bilde av disse Bladstjerne blomstene som i løpet av sommeren skal lyse opp i hele min hage i hærlige orange farger. Bladstjerne blomsten heter til vanlig tagetes. De ligger nå å gror i sine bokser og potter i alle vinduskarmer og venter på å tenne sine orange lys for meg og alle andre som bor her:) Dette er bare en av alle eskene , jeg har plantet hele 6 ulike sorter og gleder meg til å plante de ut alle som en. Hvis jeg er heldig kan det bli over 500 planter!!!

2 kommentarer:

  1. oi, tagetesteppe! Gleder meg til å se!

    Veldig hyggelig at du vil være med på konkurranse :)

    SvarSlett
  2. Bladstjerneblomst - for et nydelig navn på en enkel og vakker blomst.

    SvarSlett