mandag 6. april 2009

London tur:):):)

Vi kom til London full av VÅR!! Blomstring i hager og i trær. Deilig vår varme gjorde det deilig å spasere gjennom parkene og i bygatene.
Selv om vi brukte bena mye, måtte vi jo prøve dobbeldekker bussene og ikke minst ble vi imponert over undergrund systemet!!:)

Her er vi på vei gjennom Kensington garden. Å gå slike turer sammen med min biolog og fuglemann er en opplevelse. Han kan så mye om det vi både ser og hører. Senere på dagen brukte vi tre timer på natur historisk museum som ble en oppdatering i Darwin`s evalusjonslære:)

Det beste jeg smakte på hele London turen var italiensk is:):)!!!


Mye av de artige tingene vi kjøpte fant vi på markede i Covent garden. Ekstra opplevelse å handle mens vi hørte live operamusikk i bakgrunnen.

Siden jeg var med i strikkekonkuransen måtte jeg jo bruke all anledning jeg hadde til å strikke.
Så jeg har strikket på puber, resturanger, hoteller, fly, tog og undergrunden.
Den ene dagen jeg strikket på undergrunnen utbrøt en engelsk mann: A knitting woman on the tube. I will never forgot it on my mind!!!:):)
Og her er mitt nydelige garnkjøp!!Mest lykkelige over Norogarnet. Gleder meg til å trylle fram de effektene det gir!!! Når jeg stod John Lewis garnbutikk å kjente på garnet var jeg nærmere himmelen enn på lenge:)
Og nå har jeg begynnt å spare til ny LONDON TUR:)

9 kommentarer:

  1. Heisann. Innom med en god påske klem :)

    SvarSlett
  2. Heldige du som har vært i London, det er bare en så fantastisk by.. Jeg har vært der flere ganger, men aldri strikket på "tuben" da :) Ha ei riktig fin påske

    SvarSlett
  3. Å for en kjekk tur! Fint garn fikk du jammen med deg tilbake også. :o)

    SvarSlett
  4. Så deilig det så ut med London tur. Står på ønskelista mi. Artig å se bildene fra turen.

    SvarSlett
  5. Så heldig du er som har vært i London!
    Jeg følte meg litt slem da jeg disket dine for-seint-innkomne bidrag, men det ble riktigst for meg å være konsekvent med klokka. Ha ei superduper påske!

    SvarSlett
  6. Åh, no kjenn eg at eg blir misunnelig! Har sjøl lyst å dra til london for skattepengar, men har ikkje lyst å reise aleine med barn. Så fantastisk fint det ser ut der!

    Nydelig garn du fekk med deg heim.

    SvarSlett
  7. London er fantastisk!!! Jeg skjønner godt at du hadde det som plommen i egget :)
    Ønsker deg ei riktig god påske!

    SvarSlett
  8. Herlig garn du har fått med deg!

    SvarSlett
  9. London er bare en fantastisk by! Du fikk med deg garn og du, det var mer enn jeg gjorde ;)God påske!

    SvarSlett