mandag 6. april 2009

Produktresultater etter konkuransen

Fra torsdag 26.03 til fredag 3.04 foregikk del 2 i hobbyboden`s konkuranse. Her var det om å gjøre å strikke ulike produkter som ga ulike poeng. Hvert lag skulle da selvfølgelig samle mest mulig gjennomsnittelig poeng. For meg som skulle til London fra 29.03 innebar det en liten risko hva jeg greidde å bli ferdig med...
Starta frisk med en klut 5 poeng


Deretter votter = 10 poeng.
Baktus skjerf til Sigurd = 10 poeng
Så drog jeg til London, på turen over fikk jeg ferdig to kluter = 10 poeng
Her er begge baktusskjerfet - det blåe ble strikket i London = 10 poeng
Et par sokker til slutt = 15 poeng.

De første tre produktene som ble ferdig før London fikk jeg lakt inn å registrert.
Jeg satt å ni strikka etter jeg kom hjem torsdag kveld og hele fredag for å bli ferdig før 23.59 ....
Når klokka var 23.30 var jeg ferdig med sokkene og skulle ta bilde av alt samlet for å legge det inn. Da klikka fotoapparatet!!!!!!!!!!!! Enden på historen ble at mine to kluter, sokker og et baktusskjerf laget i London ikke ble lagt inn før 4.april 00.10 --- og dermed ikke ble med i konkuransen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gjett om det var ei som var deppa ei lita stund......, men jeg trøsta meg med mitt nye London garnet og kom meg raskt:):)
Og det var mange glade mottagere i familien av nye strikkeprodukter:)

1 kommentar:

  1. Ojj her var det masse flott!!! Likte utrolig godt baktusskjerfene - de var kjempestilige, dette må jeg nok prøve meg på :)

    Ha en fortsatt flott påske!!

    SvarSlett