torsdag 1. april 2010

Bakte påskekyllinger i Nerklubben.

Etter inspirasjon fra Gry`s kjøkkenskriverier måtte vi bare prøve ut disse artige påskekyllingene.
Lille Prinsen fikk i oppgave å trykke inn rosineøynene og

å trykke ut halen med gaffel.
Dypt konsentrert om begge oppgavene.
De smakte forøvig kjempe godt og kommer til å bli en ny klassiker i
Nerklubben`s bakereportuar.

Ellers anbefaler jeg ALLE å gå på besøk til Gry`s kjøkkenskriveri blogg - utrolig mange fristelser og aller best VELDIG GODT FORKLART med både tekst og bilder.
I dag er det oppskrift på påskeharebakst:)
Vi skal jamme det prøve ut de vi også i løpet av påska.

Dagene fram til nå har jeg pløyet meg gjennom Camilla Läckberg`s steinhuggeren og ulykkesfuglen. Nå er jeg i gang med tyskerungen.
Jeg ligger veldig etter når det gjelder lesing denne vinteren og det har derfor vært
utrolig deilig å bare kunne lese litt
ustoppelig noen dager.
Derimot har det blitt lite strikking...

3 kommentarer:

  1. Så søte de bakte påskekyllingene var, smart ide :D Jeg må bare si Brit at jeg er helt overveldet over den fantastiske påskekalenderen du har laget til meg, det er en fryd å stå opp hver morgen å se hva som gjemmer seg bak gråpapiret :D Har veldig sansen for at pakkene er innpakket i gråpapir, for da kan det resirkuleres :D og de nydelige båndene tar jeg vare på :D

    SvarSlett
  2. Så søt Påskekyllingene ble.
    Og så flink prins du har.
    Fortsatt God Påske til dere.
    : )

    SvarSlett
  3. Skjønner det med lesing,-) Etter en travel ettervinter var det pause i gag og ei bok ; Steinhuggern ble unnagjort ,-)

    SvarSlett