lørdag 17. april 2010

Lørdag med Jesus Christ superstar

I kveld hadde vidergående sin årlige musikaloppsetning.
For meg er det ALLTID en STOR opplevelse.
I år var det Jesus Christ Superstar.
En veldig krevende musikal, men som de utførte med glans.
Jeg har hatt mange av disse elevene på musikkskolen
som små ivrige sangelever
og det er like fantastisk å se og høre
hvordan disse og mange andre blomstrer på scenen
takket være utrolig flinke , engasjerende og inspirerende
Elin Karpinski Strandheim.
I år var det ekstra stas å være Brit for både
eldste datter i huset og lille prinsen debuterte!!
Ane som disipell og lille prins som statist i folkhopen under sangen Hosiana.
Begge gjorde jobben kjempe bra.
Lille prinsen var et meget glad og henført lite barn i folkehopen.
Jesus største fans spør du meg.
Selv om han verken er døpt eller står i statskirken
har han fått med seg litt grunnteori om kristendommen via barnhagen og meg.
Påskesangen Jesus død på det korset er en slager.
Lille prinsen ble derfor veldig bekymret
når ikke Jesus dukket opp etter korsleggingen
og ekstremt lettet når han kom fram for å ta i mot aplausen.
Yeah, Jesus lever var utsagnet!!
Til slutt viser jeg en av dagens funn på loppemarked ,
nemelig dette tinnfatet til 5 kroner
som allerede i kveld blir brukt til en liten lysutstilling på kjøkkenbordet.
Jeg innrømmer jeg lar meg inspirere
av alle interiørbloggene jeg er innom:)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for den fine kommentaren i siste innlegget mitt, Brit. Betyr mye for meg :)
    Musicalen var storslagen. Og Sigurd gjorde en overbevisende debut. Ingen så mer frelst ut enn lille Sigurd. Fine gutten! :)

    SvarSlett