tirsdag 26. oktober 2010

Kattejakt

Her er yndlingsplasssen til katten Tingeling.
Noe min 5 årige prins synes er et alt for vanskelig sted
å komme til
for å KOSE
med KATTA
når HAN VIL.
I går ble derfor et nytt knep utprøvd av lille prinsen.
A-ha jeg legger ut kattemat for å lokke han ned.
Bortover gulvet, på teppet , på stolen, oppå stolen
Og så langt lille prinsen når til skapet...

Mor i huset ante ingen ting
og begynnte å lure om
Katten
lekte Hans og Grete
når hun såg kattematen var sirlig plassert i en sti fra matfatet og til liggeplassen .
Jeg er jo klar over at Tingeling er langt over gjenomsnittet
EN KLOK KATT
og nå var den kanskje redd for å ikke finne veien tilbake til matfatet!!
MEN lille prinsen kom raskt til jaktstien, dette måtte jeg ikke røre , for han hadde lagt opp en plan for å fange katten til KOS.
For når prinsen vil KOSE med KATTEN så vil han
KOSE med
KATTEN NÅ!

13 kommentarer:

  1. Jeg var så heldig å få hilse på prinsen din i helga. En herlig gutt!

    SvarSlett
  2. He,he - hærlig. Og hva er det med disse kattene - laget for kos, men legger seg legst oppe der det er vanskeligst å få tak i de:-)
    Men prinsen vet råd han - den gutten kommer til å komme langt her i livet med en slik kløkt:-D
    Ha en fin uke - hilsen fra Ålebyen

    SvarSlett
  3. :D :D, så smart gutt! Da spørs det hvem som vinner, gutten som vil ha kos når han bestemmer eller katten som har funnet seg et sted å ligge så den kan få kos når den bestemmer :D
    Herlig gutt og herlig katt, tror nok de får mye kos sammen!

    SvarSlett
  4. Så lur gutten din er! Er ikke rart han vil kose med den deilige store katten:)

    SvarSlett
  5. Morsomt!!! :))) Ha en fin dag! :D

    SvarSlett
  6. Nå fikk jeg meg en god latter her, for en skjønning! Det var virkelig et smart og gjennomtenkt kattefangeropplegg han ordnet seg :) -Og så fornøyd han er på bildet med katten i armene :D Herlig!

    SvarSlett
  7. Det var jo veldig lurt tenkt av prinsen, da!

    Du, jeg lurer på om du har oppskrift på teposeholderne, jeg.
    (har et lager av bomullsgarn selv, og er påp jakt etter små-prosjekter.

    SvarSlett
  8. Hei.Så koselig.Ja kattene er kloke dyr.Katta oss river i foten min når den vil ha mat går ikke bort til matfatet før jeg blir med.Koselige dyr.Nydelig gutt og katte.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  9. Herlig, herlig!

    Regnvåte hilsener fra meg :)

    SvarSlett
  10. hehe :))) hærliig !
    nydeli prins & katt :)
    og virkelig søtt gjort av prinsen .

    klem fra lise

    SvarSlett
  11. Fornøyelig prins-og-katt-historie!

    SvarSlett