søndag 26. desember 2010

Juleglede

Lille prinsen:
JEG ELSKER JULEN!!!


Alle i forventninger før julekveldens setter inn.
Storesøster og lille prinsen i nissedans over alle de spennende gavene.
Til og med nissen stakk innom uten noen såg det å tok bilder av seg selv!!!
Han er nemelig en luring den nissen vår ,
ting forsvinn og forsvinn, og dukke opp på de underligste steder.
Røykelseslysestaken var sporløst forsvunnet lillejulaften
og den fant jeg i desserskålskapet 1.juledag,
som jeg hadde vært innom flere ganger både lillejulaften og juleaften.
HAN SLIT MÆ UT den NISSEN,
men nå etter at han fått grøt og juleøl håper jeg han roer seg litt ned..
Og her er de siste gavene fra mine adventskalendere. NÅ er det OVER:(
Dinhobby venn: EN utrolig vakker liten perlenisse
+ ekstra gave med ull med tovanåler.
Anlen: Deilig garn
Adventsvenn Inger: Hvitt alpakkagarn, engler og bånd
Ida: Artig mus/rottebokmerke og BOK : O jul med din glede ( har sett filmen)
gleder meg til å lese boka .
Takk til dere alle som gjorde den førjulstiden min så gledelig spennende.)

3 kommentarer:

  1. Så herlige bilder!

    En slik glede gjør jula god for noen og enhver.
    Ser at du har fått flotte kalendergaver gjennom hele desember.
    Selv har jeg ikke vært flink til å vise frem alt du har gitt meg via kalenderen jeg vant, men du verden som jeg har kost meg!
    Du har vært kjempeflink til å plukke ulike småting som gledet meg dag etter dag i desember.

    Tusen tusen takk.!

    Ønsker deg og dine en fortsatt god jul og et godt nytt år!

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Hehehe, for et herlig Prinsen-bilde!! :-)

    LØKK ME JULA, BRIT!

    SvarSlett
  3. Brit, den jula di er proppfull av tradisjoner, tror jeg! Herlig nisse, som gjør at ting forsvinner! og som kommer i smug!
    Lillegutts glade smil gjør dagen!
    Og hunden med hennes gave - hva tenker dyrene egentlig? Hvor mye bærer de over med oss?
    Du får meg virkelig til å undre!
    Ha et godt år 2011, Brit!

    SvarSlett