søndag 17. juli 2011

Musikkglede tre dager til endes

 Himmel var blå og sola skinte.
Det er alltid et
godt utgangspunkt for festivalglede!
Inni teltet er det mørkt ,
men gitarister i fargerike skjorter , i mariusgenser, i singletter,
bar over kropp, og t-skjorter ga alt til oss som hørte på.
 Jeg blir glad av å se jenter med rød neglelakk spille tuba.
 Jeg blir glad når våre unge talenter boltrer seg på scena og trives
 Samtidig som de får være der sammen med
Susanne Sundfør og Hans von helvete
som viser spilleglede og HØG kvalitet på alt de gjør.
 Når det hele avsluttes med Greenland Whalefishers,
så er det ingen som klarer å stå i ro,
hele festivaleområdet danser og hopper.
Til og med vaktene og lydbordet er med.
Jeg går smilende ut av festivalområde .
Jorddunst har  6 året på rad gitt meg masse musikkopplevelser,
overraskende, spennende og ikke minst
MUSIKKGLEDE.
Og ikke nok med det.
Jeg ble jorddunst første
ÆRESMEDLEM
- og hvor kult er ikke det for en 45 års gammel
musikkbarnehage/sanglærerinne:):)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ærestittelen, Brit! :o)

    Hege på Maus'n.

    SvarSlett
  2. Gratulerer Brit! Det fortjente du:)

    Nina M

    SvarSlett
  3. Fantastisk! Gratulerer med ÆREN!! :)) Artig!

    SvarSlett