mandag 4. juli 2011

Nye fotoapparater i heimen:)

Takket være årets konfirmant er det kommet to nye fotoapparater i heimen.
Nikon speilrefleks D3100 fikk hun med gjengen her i heimen.
Ååå hvilket glede det er å prøve ut dette vidundret i
forhold til mitt gamle gamle kamara.
Spesielt er jeg blitt glad i mulighetene linsa gir med 18-105 mm.
Hm ja det er konfirmanten sitt,
 men jeg synes det er svært viktig at mor prøver ut produktet
før hun helt overlater ansvarovertakelsen til konfirmanten...
 Så denne sommeren skal mor leke med konfirmanten sin gave
og kanskje la henne få "låne " det litt innimellom.
Store søsteren har akkurat samme apparat men med mindre linse
og sikler etter linsen til konfirmanten.
Her kan det dukes for de store familiekonflikter grunnet fotointeresse!!
FØLG MED
I tilegg fikk hun dette lille hendige Lumix apparatet.
 SÅ lite i forhold til det jeg har vært vant til å dragse
med at det nesten forsvinner i veska mi!
Det er faktisk bra det også. Spesielt overrasket over nærbildekvalitetet.
Bare se på denne vakre rosen tatt med apparatet.
I sommer blir det garanert fotoglede i
NERKLUBBEN

2 kommentarer:

  1. Jeg fikk samme kameraet i bursdagsgave med mann og barn i år. Enkelt og godt kamera, og så er det så lett å ha med når vi skal noe. Jeg er i alle fall kjempefornøyd:)

    Blir spennende å se hvordan det går i fotokampen, jeg følger med;-)

    Ha ei fin uke Brit,
    Hanne

    SvarSlett
  2. Så artig når flere i familien har samme interesse!! Herlige kameraer, da - skjønner at mor må "sjekke ut" litt først... ;-)

    :-)

    SvarSlett