onsdag 19. september 2012

Knitting is GOOD!! også på festival

 Gjengen på End of Road har til og med gitt plass for STRIKKING.
 Er det rart jeg elsker denne festivalen!!
 Join the knitting circle ,
 YEPP SÅ KLART
 I dyp konsentrasjon over bidrag strikkingen,
 (blinkskudd med tunga ut...)
 Til END OF ROAD fra MEG, '
en liten flette, litt perlestrikk og et hjerte til slutt:)
 Inni parken fant vi fjorårets strikkeremse
 med små hilsnere fra festivaldeltagerne.
Knitting is good
 og gjett hvem som gjerne skulle hatt en slik veske...
Lørdag satt jeg strikkende i parken
og hørte på Leif Vollebekk spilte i parkscenehuset
 på verdens mest sjarmerende ustemte piano.
Her kan du høre en av hans låter
 som jeg hørte på mens jeg 
strikket noen rader på firkant til stort lappeteppe:)
 
 

2 kommentarer:

  1. Så ut for at du koste deg skikkelig med strikkepinnan.

    SvarSlett
  2. Se der ja, jeg venta på det! Husker fra du var på festival ifjor at det også var plass for strikking. Herlig festival :)

    SvarSlett