mandag 13. oktober 2014

Lilla selfie!

 Absolutt på tide med en liten selfie fra fruen i Nerklubben og en LILLA sådan.
Framad for en fargerik høst sier nu jeg!!
 MMmmm loves my shoes <3 p="">
Endelig et perfekt antrekk å bruke de til.
Med slike sko spretter søla rett vest når jeg med "spenstige" ben tråkker midt i!
Synd jeg ikke har sånn sponsa blogg....
Kunne vært MEGET greit i forhold til klædning fra Gudrun Sjoden og Dr.martin sko......., 
trøster meg med at dette kostet kun en sånn ca 5 ukers forbruk av snus for mannen i huset.
Han kan gjerne fortsette med det
når jeg fåret  likestort beløp til fargeglade klær og sko!!!
 ( + vesker som jeg også ELSKER)
Og HIMMELEN støtter meg fult ut i mitt FARGESPRAKENDE høstforsett!!
(bildet 1,2 og 3 er tatt av husfotografen  lille prinsen)

4 kommentarer:

  1. Kule klær! Jeg digger også Gudrun Sjøden (hun burde sponsa oss voksne bloggere;), og skoa dine var kjempetøffe!

    SvarSlett
  2. Flott dame i lilla! De skoene er så tøffe! Niesen min kjøpte er par i akkurat samme farge, så jeg har sett dem "live". Vil også ha!

    Nyt resten av de herlige høstdagene. :)

    SvarSlett
  3. Nydelig;) Herlig antrekk, lilla er vakkert;) Har selv en snusende mann og jeg har "hevd" på samme beløpet til snop, interiørblader og annet som passer meg.

    Ha en flott dag der ute på øya;)

    Høstklem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Skikkelig kule sko. Fram med fargene, helt på bølgelengde med deg der.
    Kjolen var fin den også. Ønsker deg ei fin helg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett