tirsdag 25. oktober 2016

Engler daler ned i oktober!

 Jeg proklamerte tidligere i dag at jeg både skal trene 40 ganger før lillejulaften
og få ferdig 40 strikkeprodukter til samme tid.
Jeg må si det har blitt en flying start på begge deler!
I dag ble hele to engler ferdig.
 Disse har lenge stått på strikke to do lista mi.
Fant  først englene  i nydelige bloggen til Tove, Havetsdatter,
Hun er  også er fra Frøya.
 Anbefaler alle å ta en tur innom bloggen hennes,
hun sprer rundt seg med dikt, hjertevarme og filosofiske tanker vi alle kan kjenne oss igjen i.
 Hun hadde funnet englene gjennom bloggen til Olavas
og de er så søte så de fortjener absolutt å spres med englevinger utover de ganske land,
Oppskrift finner dere da HER.
Englene er strikket i rester av naturgarn, pyntet med blonder og dingser.
Tovet i maskin og 84 gram forsvant fra lageret.
 Jeg er  søkkandes fornøyd med både å ha gått to turer i dag
og strikket ferdig to produkt i min lille utfordring før jul 40 strikkeprodukt på 60 dager.
Vil du være med så legg gjerne bilder på instagram med #40knittixmas.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar