tirsdag 21. februar 2017

De fineste sokkene , ever!

Disse sokkene , de fineste jeg noen gang har strikket.
Derimot en de største  TOLMODIGHETSPRØVEN for meg
som helst vil at produktene skal bli raskt ferdig.
 Men nå , Så fornøyd for at jeg klarte bragden og gjorde de ferdig.
 De kunne nemlig lett ha havnet i den store UFO korgen.
 De var mønsteret for design alongen i januar som jeg deltar i egen gruppe på Facebook.
 Hadde slått fra tanken om disse med det samme jeg såg de,
 men når man er med i slike alonger ser man jo
den ene fine utgaven etter den andre i løpet av måneden ,
til slutt ble fristelsen for stor og vipps så var de på pinnen, og det på pinner 2,5!
Jeg er absolutt ikke en god 2.5 pinnestrikkerske,
 men det blir ofte vidunderlig resultat med de!
Mønsteret heter Tradisjons sokk og er designet av Lill C .Schei.
 Selv om du ikke er med i design alongen får du tak i mønsteret
ved å kjøpe det via hennes Ravelry side og mønsteret ligger HER: http://www.ravelry.com/patterns/library/tradisjons-sokk
Du finner også mange av hennes mønster på nettbutikken hennes Garnskista.
Hun har også egen facebook side HER:
Mange gode fine oppskrifter legger hun ut og frister oss StrikkeDilla mennesker .
Jeg har strikket mineTradisjons sokker i 106 gram Sisu fra det store garnlageret.
Og de lagres nå i min Box of socks eske for 2017! 2 av 12 ferdig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar