onsdag 29. mars 2017

Helt vanlig strømper men VELDIG fargerik!

 Strømpene heter Very Vanilla socks er et gratis mønster på Ravlery av Jo- Anne Klim
. Akkurat dette mønsteret finnes nok i hundre talls på ravelry
 og betyr veldig vanlig sokker.
 Når man skal bruke flerfarga garn som jeg har brukt her
er akkurat det å strikke mest mulig rett og enkel det ideelle
for å få fram garnets fargespill og struktur.
Mitt flerfargede garner fra Opal og jeg kjøpte det i London for 8 år siden .
Navnet på garnet er Harry Potter Halvblodprinsen!
I tillegg har jeg brukt ensfarga arwetta classisk.
 75 gram forsvant og jeg har egentlig nok til et par til.
Men med pinner 2.5 strekker ikke tålmodigheten til å starte med et nytt par
 med samme garn akkurat nu!
Jeg er særdeles fornøyd med å få ferdig et helt par vanlige sokkker !
Så om det fortsatt er litt grått og trist inni mitt hodet
så kan det hjelpe på å sprade rundt med mine Harry Potter fargede sokker
og håpe på solskinn og vårsang!
Strømpene er for øvrig en del av min årsalong hos Nordic Stitches #resulotionskal2017

1 kommentar:

  1. Du strikker så mange fantastisk, fargerike, flotte sokker :-) SÅ FINE!!!

    SvarSlett