fredag 28. april 2017

Havfruas bølgepuls

 Hils på Havfruas bølgepuls i villsau garn fra Frøya ,
spunnet på Selbu spinneri.
 Vi kan alle pynte oss lekkert med et par gode varme havfrue bølgepuls.
Det må da skape ro og vakker bølgesus i sjelen.
 Mønsteret er mitt eget design er en del av mitt arbeid med å gjøre villsaugarnet mer populært.
Jeg jobber videre med utarbeidelse med bølgepulsene
og vurdere å legge de i fjæra kanten som gave for en havfrua som kan dukke opp.
En kan fint pynte de med perler som minner om småperlene i blåskjellene.
Nå venter jeg på mer garn fra min garnleverandør
Eva Trondsen som selger garnet på Finn. no. HER
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=92576213
Jeg er blitt så motivert til å ta vare på min egen villsau ull
og skal i år for første gang levere til Selbu spinneri selv.
Ullen fra villsauen er varm, sterk og vakker.
 Jeg elsker nyansene i dette gråe garnet som er litt tweed aktig.
 Det minner mye om Lopi garnet fra Island
 og er godt å strikke med for oss som liker rusty ull!
Plutselig legger jeg også ut mine mønster for de som vil prøve seg på disse modellene
Måsen holder vakt om havfrua skulle dukke opp i fine april kvelden her på Frøya.
Ha en god fredag og vær gjerne litt vill og strikk med villsaugarn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar