torsdag 15. mars 2018

Ronja Røverdatter og min egen lille Skalleper!

 På Sistranda har de hatt årelang tradisjon at 7.klasse setter opp skuespill.
I år var det selveste Ronja Røverdatter og min Sigurd spilte SkallePer med stor bravor!
Masse tekst som satt veldig bra!
 Han hadde både forteller rolle og aktiv skuespill.
 Flott samspill med unge Birk og Ronja.
Her er hoppene mellom helvetesgapet. Fint laget scenisck!
 SkallePer forteller Ronja hemmelighet rett før han dør.
Også et fint samspill!
 Kult var det at de hadde med en Markus og Martinus låt midt inni som passet meget bra!.
Veldig artig og løste flott opp.
For en hærlig gjeng altså. Tusen takk til 7.klasse.
 Og et stort BONUS at de alle har sydd sine egne kostymer.
RESPEKT for det!!!

2 kommentarer:

  1. Og dette var første gang (?) på alle år at jeg ikke fikk med meg skuespillet (grunnet et møte). Jeg er sikker på at de gjorde en kjempejobb, alle sammen :-)

    SvarSlett
  2. Deilig... jeg elsker teater. Fantastiske kostymer og dekorasjon :-)) God jobb alle sammen.
    God påske. Viola

    SvarSlett