tirsdag 20. januar 2009

Crazy check alpakka skjerf på min 43 års dag:)

På julaften fikk jeg disse to deilige faerytale garnene fra Madevik. http://blogg.hobbyboden.com/madevik/ ( På siden hennes ser dere også den fine posen jeg fikk garnet i:) )
Det var helt nytt bekjentskap på garnfronten for min del og hadde ikke helt peiling på hva de kunne brukes til.
Men nå er begge nøstene forsvunnet. Det gråe ble baktuskjerf til Sigurd gutten på 3,5 år, dere ser produktet lenger ned på siden. Det rosa ble til et Crazy check skjerf.

Så her jeg klar til 43 års feiring med korøving og nytt skjerf.

Oppskriften finner dere her : http://www.mamut.net/pertonella/newsdet243.htm
Jeg slet litt med å komme i gang, men når første systemet gikk inn var det veldig enkelt.

5 kommentarer:

  1. Lekkert skjerf! Håper du fikk en fin dag! :o)

    SvarSlett
  2. Det var et flott skjerf. Rosa er flott men selv får jeg ikke til å bruke det.

    SvarSlett
  3. Skjerfet ditt ble lekkert, mønsteret har jeg liggende på må gjøre listen min...
    Ønsker deg en fin kreativ uke :-)

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert skjerf i herlig farge! :0)

    SvarSlett
  5. Takk for hilsen i min blogg! Stilig skjerf du har laget. Mitt snurreskjerf har jeg ikke noe oppskrift på, det er jo garnet som gjør den snurrete (husker fremdeles ikke navnet, men kan sjekke det når jeg kommer hjem)

    SvarSlett