torsdag 29. januar 2009

Jeg har fått en adward :)


Jeg har fått min første adward, den fikk jeg med Bittami. Tusen takk både for kommentar på bloggen min og for denne adward eller utmerkelsen.

Her er teksten som fulgte med, og som skal gis videre av andre igjen:
Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom,tid og forhold.Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne utmerkelsen til seks bloggere,som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Etter en lang stund tenke tid går dette adwarden videre til
mimouna fordi hun er utrolig flink til å legge igjen en koselig komentar på bloggen min og som gjør at det er trivelig å gå på bloggbesøk til henne:)
Cecilie et nytt hyggelig bekjentskap i bloggverden, trivelig lesing og morsomme bilder :)
Rita R har en aktiv og innholdrik blogg, nå har det snart vært 22222 på besøk til henne, ta en tur innom, kanskje blir det deg som blir besøk 22222:)
Tuttatei har kommet godt i gang med sin bloggverden nå i januar. Gleder meg til å bli bedre kjent med hennes verden i kosekroken.)
Hannero er kjempe imponert over henns dånekåpe!!. Hun er aktiv på strikkefronten og gleder andre med sine produkter
Madevik var min julegavekalenderbyttevenn. Jeg fikk en fantastisk førjulstid takket være hennes små gaver til meg fra 1- 24.desember. Dere kan ta en titt på min gamle blogg: http://www.duva-sopran.blogspot.com/ så får dere et lite blikk på innholdet:) Jeg tar ofte en tur innom madevik, en koselig blogg, med både strikk , artige hundebilder og innblikk i Madevik hverdag.

1 kommentar:

  1. Takk skal du ha, koselig.
    Skal hente den inn til meg litt senere.

    SvarSlett