torsdag 17. september 2009

Vaske vaske brumlemann og kariuser

Jeg har innvistert i ny vaskebøtte, for første gang kjøpt på nettet!!
Nærmere bestemt påLille Maison.
Ble selvfølgelig inspirert av en eller annen blogg her i blogglandet, men husker jeg det nå , Nei?!!Men glad for tipset, for bøtta var fin i nostaligisk stil, likevell laget i moderene plast:)

Lille Tinka var den første som fikk prøve ut. Hm hva er dette for mystisk mennekseredskap??


En utemerket hundefangebøtte mener Sigurd:)


To gode venner allerede. Tigerpus i huset kaller Sigurd for gutten min, og lille Tinka er vennen min. Vi er glad for at Sigurd har evnen til å vise empati for sine firebente venner:)


Ellers er det litt sorg i valsen her i huset. Mannen fikk i går skrekkelig tannverk. I dag bars det til tannlegen hvor de prøvde å trekke den og da gikk det enda verre, knakk hele tanna og rota står igjen. Så i morgen må vi en tur til byen for at mannen får operert vekk svineri. Å ja det handler om visdomstanna... Sigurd mente at pappa virkelig hadde fått besøk av karius som ikke bare slo med en hammer , men minst 5 !!!!!

Og siden jeg er i konkuranse modus her på bloggen min, prøver jeg sjansen hos andre. Pink Lady feirer bloggen 1000`ende besøktall med flotte premier. Men det er ikke bare premiene som er flott, det er trivelig å ta en tur innom på besøk på hennes bloggsider også. Frist. 20.sept.

Og julegavekalenderlotteriet går sin gang her hos meg. Skjønner at jeg møter et STORT BEHOV, mulig vi burde starte foreningen VI SOM ALLTID LAGER JULEGAVEKALENDER MEN ALDRI FÅR SELV:) Vil du prøve lykken gå HIT så kan du lese mer om hvordan:)

15 kommentarer:

  1. Tusen takk for en superhyggelig kommentar og at du skriver om meg i innlegget ditt:)

    Du må hilse mannen så mye fra meg. Jeg har hatt betennelse og påfølgende trekking av to visdomstenner. Det er ikke noe morro.

    Klemmer fra Pink Lady

    SvarSlett
  2. Så søt! Både barn og hund ;)

    Takker for koselige kommentarer inne hos meg. Håper jeg får satt i gang med litt strikking etterhvert.

    Kos deg! :) Klem

    SvarSlett
  3. å herre min hatt så søt;)
    ha en finfin helg ;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for en kjempe koslig kommentar i bloggen min:) Huff,stakkars mannen din:( Visdomstenner er ikke noe moro.
    Kjempe koslige bilder:)

    SvarSlett
  5. Hei igjen. Jeg må virkelig tenke meg om litt. Det er en stund siden jul, men jeg mener at vi bestemte oss for at du måtte ha 6 på terningen for å få en pakke og så gikk terningen rundt bordet til neste mann. Det er jo sånn at alle vil ha den pakken som ser flottest ut, men inni behøver det slettes ikke være så "stort". Men, dette skaper garantert mye moro hvertfall.Absolutt alle synes det er gøy, inkludert min far på 76. Så det er en suksess.Som sagt når alle er delt ut så begynner man på nytt og bestemmer en tid, f.eks en halvtime. Da kan du ta fra den du syns har den fineste pakken.Klem Jorunn

    SvarSlett
  6. Hei.Den bøtta var kjempe fin.Så nydelig gutt og hund.Lykke til tannlegen håper de får opp rota.Ha en riktig fin helg.Bodil

    SvarSlett
  7. Det var da aldeles superskjønne bilder av hunden og Sigurd. Bilder fulle av kjærlighet.
    Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  8. He he... Så søte de var, både hunden og barnet.
    Ang badesalt så er det ganske så enkelt å lage. Du bruker havsalt, blander i noen dråper lavendelolje og tørket lavendel. Jeg brukte lavendel jeg hadde kjøpt på helsekost. Dette blander jeg godt, kunne gjerne knaes litt for å få blandet alt. Så lot jeg det stå en stund, mens jeg sydde posene. og så var det bare å fylle opp. Enkelt og greit. Lykke til.
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett
  9. Takk for koselig kommentar i bloggen min! Bøtta var skikkelig fin - eg likar den stilen. Nydelige bilder!

    SvarSlett
  10. Hæ? Er denne nydelige bøtta av PLAST!? Jeg er sikker på at hvis jeg kjøper meg en sånn blir det myyye artigere å vaske hus - tror du ikke?
    God helg!

    SvarSlett
  11. Nydelig hud, nydelig gutt og søt liten bøtte....Alle gode ting er tre:O)
    Håper mannen er blitt bedre...

    SvarSlett
  12. Så fine bilder av hunden og barnet:)
    Bøtta var skikkelig fin! Nesten så jeg får lyst å bruke bøtte og fille igjen når jeg vasker, kun for å kunne kjøpe en slik..

    SvarSlett
  13. Så kjempe fine bilder av hunden og den søte lille prinsen. De beste blir etter min mening til å slike situasjoner, der det ikke er så oppstilt, men at man er i aktivitet og driver med noe.

    SvarSlett
  14. Stakkars mannen da med tannverk... Huff, synes jeg kjenner tannlegelukt bare jeg leste om det:-(
    Søte bilder av hund og barn, tenker de to har det koselig sammen.
    Ønsker dere ei god helg, med eller uten tannverk... helst uten, da:-)

    SvarSlett
  15. Stakkars, stakkars mannen! Det hørtes ikkeno' godt ut å få brukket tannen under et forsøk på å bli dævenskapen...

    Bøtta var fiiin - ser jo skikkelig ut som metall! Bra kjøp!!!

    Og du - ha en finfin helg!

    SvarSlett