lørdag 6. mars 2010

Back to the roots -

Den største gleda her på jord er å komme heim til mormor. Der får æ leike med onkel sine gamle biler og noen nye.
Tenk at disse tre er faktisk antikk - 40 år gamle!!
Spille på morfar gamle orgel er kult og ikke minst får bade i mormor badekar med virkelig retro badetapet fra 70 tallet!!

Grunnen til vårt besøk var feiring av min mor 70 årsdag og det artigste med det var at det ble et søskenbarn treff med 9 av 12 søskenbarn tilstede.


Og hva hamstrer man med fra Romsdal?
KASSER MED OSKAR SYLTES ANNANS OG PÆRE BRUS.

åååå for en lykke:)

8 kommentarer:

  1. Hihi, ikke bare du som hamstrer :p Slipper heldigvis nå lenger, siden vi har fått Bunnpris på Otta, og de faktisk fører Oscar Sylte-brus! :) Ha ei fortsatt trivelig helg! :)

    SvarSlett
  2. Hei.Ja Oskar Sylte hører til Romsdalen.Stilig.Koselige bilder.Gratulerer så mye til din Mamma med 70 års dagen.Kos deg masse sammen med dine og ha en kjempe fin helg.Klem fra Bodil..♥♥

    SvarSlett
  3. Gratulerer med din mors 70 årsdag:o)

    En slik bil har mormor også, bare at den er blå. :o)

    klem fra Bea

    SvarSlett
  4. Åh, de lastebilene husker jeg. Vi hadde sånne :)
    Gratulerer til mor :)

    SvarSlett
  5. Så koselige bilder!
    Gratulerer med mamma som er på samme alder som jeg!!
    God helg og klem fra meg!!

    SvarSlett
  6. Hei :)

    Gratulerer til din mamma.. tenk 70 år da.. koselig å feire slike dager.

    Så koselig bilde da.. så morro at de ble så mange søskenbarn da.. da e de kjekt å ta litt bilde også.

    Hehe ja brusen til oska sylte hører vell med.. den e nå god da.. ( sie jeg som ikke ha smakt brus på snart 6 månder og de e rekord)

    Morro for minstegutten og leke med så gamle biler da.. stor stas og være hjemme hos mormor kan jeg tenke meg.

    Ha en flott søndag... regner litt her i dag..kansje begynner de å bli vår..håpe de er lei snø..

    Klem

    SvarSlett
  7. Så herlig å samle flere generasjoner til feiring. Gratulerer til din mor!

    Disse bilene husker jeg godt fra "sanddungen" hjemme (sandkasse var bare et begrep vi hørte på barne-tv...)

    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  8. Ah Oskar Sylte, det er for meg veldig barnebursdag og hjemmekoselig.

    SvarSlett