onsdag 14. desember 2011

Sangnissene mine og NISSEMOR

 Igjen har jeg lært at alt det jeg ikke har gjort før 1.des
det blir det dårlig tid til etter det!!
For hva gjør jeg :
 JO synger JULESANGER enten med en flokk glade barn
eller i KORET HAVDUR eller helt for meg selv. 
Så dette er en melding til alle som venter på julegaver fra meg
 utenfor sentrale strøk som Frøya:
DERE MÅ kanskje vente i spenning
HELT fram til JULAFTEN!!
Hvis ikke den når fram til denne dagen, 
får dere starte ny tradisjon med
ROMJULSGAVEÅPNING!!
Og julbrevet hvordan ligger det ann:
 ...........( har fått til overskrift)....
MEN hva gjør det vel om det blir litt stress for nissemor
når jeg har slike sangnisser til å glede både meg og andre.
Klikk deg inn på denne lenken og du får høre glad julesang.
I morgen skal sangnissene trå til å hjelpe selveste HAVDUR på julekonserten.
Det blir så FLOTT:)
Nissemorsanglæreren er bare så glad i alle sine sangelever
 både de små og de litt større:)
Bildene er lånt fra lokal avisa Hitra-Frøya.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar