mandag 28. mai 2012

Hurra for 50 åringen min!!!

 Her kommer huset kjekke 50 års jubilant !!
 Overrasket  med bursdagssang av eget korps bestående av husets 4 barn
 + lånt trommis fra nabolaget.
 I Ola`s furtestue hadde vi ordnet 50 forskjellige typer øl,
 svær skinke, snusesker, potetgull og lakris
 ALT DET OLA ELSKER:)
 Når man er 50 år må man få det man elsker mener lille prinsen:)
 Festen måtte selvsagt foregå i gapahuken med bålbrenning og kjøtteting:)
GRATULERE SÅ MASSE :)♥
Vi gleder oss til neste 50 år sammen med deg:)

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til Ola fra alle oss i Langmyra.....

    SvarSlett
  2. En hilsen og tillykke fra Danmark. Det ser meget hyggeligt ud og fornemt med eget orkester...
    Hilsen og tillykke fra Mette
    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlett
  3. Gratulera til jubilant og familie! Eg er sikker på at de har kost dykk med tilstelninga òg ;o)
    Siri

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse til Ola.
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. Hurra for Ola!
    Og for en genial gave :D

    SvarSlett
  6. Så utrolig kul gave! Gratulerer så masse med dagen:)

    SvarSlett
  7. Åååå, herlig med eget furtehus/furtehus! DET ønsker jeg meg i femtiårsgave ;)) Selv om jeg ikke furter mye, kan jeg jo late som, bare for å få være i fred i "furtestua" mi og pusle med mitt :p
    Ellers må jeg si jeg er imponert over gaven - veldig snilt og omtenksomt gjort!! Heldige Ola :)) Og gratulerer så mye med vel overstått!!

    SvarSlett