mandag 21. mai 2012

SOLA SKIN og det er våroinn i Nerklubben:)

 Og så kom SOLA til Frøya.
Arbeidslysta steig i takt med solskinnet.
 Sjå den flotte dugnadsgjengen i Nerklubben!!
 Litt effektiv tråkking i trillbår
 gjør at mengden kan bli enda større!!
 Vi foretok en litt forsinka innhøsting av fjorårets gulrøtter.
Er det dette som kalles vintergulrøtter eller er det vårgulrøtter???
 og midt i blant alle gulrøttene trakk vi opp denne skrikende alrunen
som de har i Galtvort sine hager!!
 Samarbeid gjør absolutt oppgavene lettere.
Dekkskift på bil vil jeg si også kommer under våroinn.
Og jeg er glad for at min sønn lærer seg kunsten å skifte dekk
slik at han kan hjelpe sin gamle mor når min elskede mann nekter.
 Han prøver hvert år på at det må jeg gjøre selv
MEN HER STOPPER ALL MIN LIKESTILLINGSKAMP.
Dekkskift er MANNEARBEID basta bom!
Og fortsatt SKIN SOLA på FRØYA
og vi håper alle at både den og arbeidslysta varer
HEILE SOMMEREN!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar