torsdag 11. april 2013

KOM! FREM kultur for de yngste

 Jeg har vært på 3 hærlige fantastiske påfyll kursdager gjennom Norsk kulturskoleråd.
Der har jeg fått vært med å sett resultatet av prosjektet
 KOM! FREM kultur for de yngste.
Vi fikk se et lite innblikk i flotte barnehage sirkusforestillinger, festivaler,
 konserter, kunst, dans, drama, musikk, fortelling, animasjon.
Og jeg JEG ER OVERFYLT AV INSPIRASJON!!!!
 Kunstuttrykk som denne regnbuen var bare en av flotte innblikk.
 Vi fikk opptreden av prosjektbarnehage
 og voksne rundt Molholt barnehagene presenterte sitt opplegg via seg selv.
 Vi fikk delta på konsert Mini Afrika sammen med ivrige 1 til  3 åringer.
Og de bare understrekte hvorfor
VI SKAL GI  KULTUR TIL DE YNGSTE!!
Og heldige oss fikk en mini konsert med selveste Rasmus ,
 denne gang Uten verdens beste band, men det låt som ei kule likevell.
SÅ nå HÅPER jeg at det er blir noen av Frøya barnehagene
 som vil LEKE sammen med meg via kulturskolen!!!!!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar