søndag 23. august 2015

Tusle rundt i Oslo by

 Innimellom studiene har jeg tuslet rundt i Oslo i et usedvanlig nydelig vær
 Morsomt  å se at noen har satt de verneverdige telefonkioskene midt i kafen!
 Gleden er stor å finne en kafe som er åpen på en søndag før kl.10 og servere caffelatte. Da kjenner jeg på byferielivets gylne gleder!
 Nydelig måte å presentere temenyen i en gammel fotoramme
 I ettermiddag ble det vandring i Frognerparken
 Hilse på lille sinnataggen er alltid et must!
Når man går slik å vandrer i storby går skritttelleren ganske fast,
 til sammen 21000 skritt og i alt 13796 skritt som tellende trim med til sammen
146 min som igjen blir ca 2,5 time!
Å vandre slik er absolutt den beste måten å gjøre seg kjent på i storbyen!!

6 kommentarer:

  1. Jeg vil anbefale deg å ta en titt på spillet Ingress. Et veldig moro mobilspill der du faktisk må være fysisk aktiv ;)

    SvarSlett
  2. Flott vandring i herlig vær, herlig med en kafé tur! Nyt uken!

    SvarSlett
  3. Herlig tur du hadde... Takk for vakre bilder... Frognerparken jeg besøkte en gang også :-)))
    God helg deg. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder, koselig å "bli med" på turen. :) Hilsen Else Britt

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder, koselig å "bli med" på turen. :) Hilsen Else Britt

    SvarSlett