mandag 22. februar 2016

Frostsokker laget av GarnResteFestlager

I februar starta jeg  friskt med Frostlue og gleden var stor da jeg oppdaget at Bittami
også hadde samme mønster på sokker i sin nye strømpebok.
 Dermed har det blitt et par fargerike frostsokker  made for meg selv!!!
 Februar er blitt donert til GarnResteFest i STRØMPEGARNLAGERET.
 ca 1 kg har jeg i forskjellige former , typer , farger i strømpegarn
som passer til pinner 3 og 3.5.
 Livet er for kort til kun å strikke ordinere strømper
så jeg har sonet og funnet et par fine mønster i Bittami sine strømpebøker.
Frost ble første par ut og 160 gram forsvant fra restefestlageret!
Egentlig ferdig for over en uke, men ble ferdigstilt på en fin første vinterferie dag her på Frøya.
 Nå fryser jeg ikke mer på føttene selv om det skulle bli en frostig vinterferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar