tirsdag 23. januar 2018

Glade Loppa Kofta!

 Sååå glad blir man når man får ferdig et sterkt ønska
strikkeprosjekt i verdens hærligste farger!!!
 Damejakka Loppa er designet av "Pinneguri" hvis rette navn er Ann Myhre.
og oppskriften kan en kjøpe på Ravlery her:
Loppekofta har vært en stor strikkedilla
ikke bare i Norge med verden rundt.
Jeg har hatt den på to do lista fra den kom ut. 
 I sommer fant jeg garnet og fargene på Rauma fabrikkutsalg.
Myke Tumi, en blanding av 50 % ull og 50% alpakka.   
 495 gram ble brukt til Loppa
Som vanlig har jeg like mye igjen...., 
har angst for ikke ha nok garn til prosjektene mine...
I tillegg er jeg strålende fornøyd med å ha kjøpt meg
matchende kjole fra supersalget til Ko-Ko.
Oransje altså- det gjør meg glad!!

 

2 kommentarer:

  1. her sitter jeg og smiler fra øre til øre...du uttrykker slik boblende livsglede på bildene dine, det smitter! Gratulerer med flott kofte/jakke og kjole. Fantastiske farger. Jeg liker også oransje, virkelig liker den fargen!

    SvarSlett
  2. Herlig, herlig, HERLIG! :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett