søndag 2. desember 2018

Æ gleda mæ urimelig til jul

 Tittel teksten er tatt ut fra Kari Bremnes sin sang Desemberbarn.
Og her er jeg i mitt barndomsparadis med lille bror,
den gangen snøen lavet ned og la seg tungt på trær.
Den gangen Ole kjørte hest og plog for å brøyte vei for oss.
Den gangen gleda æ mæ urimelig til jul
 Og egentlig glede mæ enda urimelig til jul,
i hvert fall hele førjulstiden som er fult av mange fine aktiviteter og mye sang!
 I går var det åpning av Juletorget på Sistranda.
 korpset spilte både aspiranter og hovedkorpset.
og jeg traff på disse tre fine nissejentene. Ingunn, Inger Theoline og Iruna Marie.
Jeg regner med noen av disse også glede sæ urimelig til jul!
Nå er vlogepisoden for 1 desember lagt ut
og dere kan følge meg gjennom hele 1 desember dagen!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar