lørdag 1. desember 2018

Velkommen desember og velkommen til Vlogmas!

 Jeg prøvde i fjor å lage en liten videosnutt hver dag fra mine forberedelser fram mot jul, det gikk til ca 10 .des. Men jeg prøver på nytt i år! Jeg har i dag  lakt ut en intro vlogmas som forteller litt om hva dette dreier seg om.
 Jeg kommer til å snakke om alle mine julemysterier som dette fra Skeindeer, Julenatt
 Jorid Linvik, julevott som ligger gratis ut på hennes facebook side Jorid design.
Nordic stitches sine Christmas sock, hun legger ut 4 mønter, jeg blir meget fornøyd klarer jeg å bli ferdig med dette ene paret.
Dere får være med på julepynting og julestemning i Nerklubben helt fram til jul
Går dere inn på Brit Strikknerd side på facebook
får dere jevnlig oppdatering når vlog blir lakt ut
eller at dere abonerer på you tube kanalen min med samme navn.
Så velkommen til en titt på mine juleforberedelser :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar