mandag 4. februar 2019

katta i snøen

 Putin pus ( yepp han heter det..) er snart 5 år,
men aldri har han opplevd alt dette hvite så mye på en gang her på Frøya.
Han går ikke langt fra huset for å si det sånn når han er ute,
enten i skuret, under altanen eller til nød går over tunet til Masstua for å sove over vedlageret.
 Putin liker å være med meg på fotoshoot i fjæra,
han starte med frisk mot denne dagen også.
 Men tok i bruk fjellvettregel 8. ganske så snart ,
Vend i tide , det er ingen skam å snu!!
Jeg venter her på trappa jeg til du kommer tilbake
 var den indre kommunikasjonen til meg!
Jeg faktisk ,liker denne vinteren.

1 kommentar:

  1. Fine vinterpusen :-) Ja, det kan være strevsomt med korte føtter i djup snø. Det hender faktisk jeg tråkker stier til Susi :D
    Pludrehanneklem

    SvarSlett