søndag 6. juni 2010

Vil du se min smukke navle

Jeg håper i hvert fall det blir en smukk lille navle.
Om jeg skal blottlegge den for dere er jeg mer skeptisk til.
MEN jeg betror meg til dere at den 1.juni
gjennomførte jeg bukplastisk operasjon.
Etter å ha gått ned 50 kg ble magen litt slappis
og da legen min ga meg tro på at dette kunne jeg gjøre noe med,
å til og med få det dekt av staten,
så har jeg nå våget meg utpå den kosmetiske kroppsveien...
Jeg kommer ikke til å komme med før eller etter bilder
det kan bli får tøft får selv en rustet blogger,
men kanskje neste år stiller jeg friskt opp i
t-skjorte hvor magen vises!! ( LOL)
Jeg har vært veldig fram og tilbake om jeg skal gjøre dette,
men nå etter 5 dager angrer jeg enda ikke.
Var ikke veldig høg i hatten når jeg ble lagt på operasjonsbordet,
men flotte ansitetsleger og opersjonsdoktor gjorde at jeg var helt rolig når jeg ble trillet inn. Måtte ligge over 1 døgn på hotell i Trondheim
og der var det kjæresten som viste seg som en ypperlig hjemmesykepleier.
Er i fin form. Synes jeg har hatt veldig lite vondt, var forberedt på mye verre.
Det eneste er at jeg går som en 90 år gammel kjerring
med godt utviklet pukkelrygg!!!
Kjenner selvsagt at det strammer litt i stingene,
men er oppe og spretter bra i dag etter å ha vært tvangsliggende et par dager.
Skal vandrer rundt i denne sexy korsettbekledningen i 6 uker framover,
så noen stolte mage bilder blir det ikke denne sommeren:)
Er sykmeldt i 4 uker framover
og skal være ROLIG i de ukene- STOR UTFORDRING.
Fordelen er at nå blir det tid til
STRIKKING, BØKER , FILMER og BLOGGING
en måned fremmover.

7 kommentarer:

  1. Etter å ha gått ned 30kg, og fortsatt en del å gå på, så forstår jeg godt hvorfor man gjør noe kosmetisk... Men jeg må nok ned en del til om jeg skal få dekket noe som helst..
    Gratulerer med 'ny' navle, og lykke til videre!
    Siri

    SvarSlett
  2. Du er kjempetøff. Kanskje jeg kan få låne det svarte korsettet når du er ferdig med det??? :D

    SvarSlett
  3. å å gratulerer til deg, det må jo være godt selv om det er vondt akkurat nå! Du har vært utrolig flink og nå får du på plass prikken over i-en.
    God bedring og lykke til!

    SvarSlett
  4. Lykke til med rekonvalesens tiden. En jeg kjenner har gjort det samme som deg, og hun ble utrolig fornøyd da det var ferdig. Hun ser kjempeflott ut i dag. Så bare se framover!! =)

    SvarSlett
  5. Å du har vært så flink, tenk 50 kg!! Det er vel godt at en velfortjent operasjonen er unnagjort!! Håper du kommer deg snart! Jeg ser frem til flere bloggerinnlegg fra deg!
    Ha ei fin sommeruke!
    Klem : )

    SvarSlett
  6. Når du har gått ned 50kg er det naturlig at det trengs litt hjelp til å få strammet opp og så flott at du får dekket det også. Det blir nok bra! Men for deg som er så aktiv kan det vel bli en utfordring å holde deg i ro de ukene :)
    Godt du har blogg og håndarbeid! God bedring! Takk for inspirasjon du har gitt meg til slankinga, jeg har nå gått ned 8 kg siden 1. mars. Målet mitt i første omgang er 10kg. Påskekurven fra deg var en god hjelp i starten :)

    SvarSlett
  7. Så flott at du fikk operasjon, og at alt har gått bra. Den store utfordringen blir nok å holde seg rolig lenge nok - du får kose deg grundig med håndarbeid og lesestoff.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett