søndag 17. juni 2012

Inn på tunet drog ut av tunet helt til Mausund

 I dag gjorde vi en ny variant i inn på tunet helga vår,
 siden en av gjengen ikke hadde tid å komme ,
drog vi på suprise besøk til henne.
Hun har hatt så travelt i helga med oppgradering i karate
 og besøk av Rosenborg gjengen,
men vi viste hun hadde fri søndag etter 11.00
 - dermed drog vi med første båt.
Bare spenningen ved det å gjemme seg i 5 min på samvirkelaget  før hun kom
 var verd hele turen.
 Det var en praktfull SOLdag
å ta seg en søndagstur til Mausund.
 Tida gikk så alt for fort ,
rakk bare skolen , storbrua , båtkaia og hjemmebesøk i 10 min
 før vi måtte snu igjen.
 Nå drømmer vi om en hel  helg på Mausund .
Vi synes det var helt greitt med lille båten som turistbåt til Mausund
nå når ferga er  på reperasjon,
 men skjønner godt de vil ha tilbake ferga si så snart som mulig.
Gutta synes det var fassinerende med alle de store bølgene
det ble av båten og alt "skummet" som kom etter !!!
EN NY GOD DAG sammen med FLOTTE BARN:)

7 kommentarer:

  1. Mausund er herlig. Der kunne jeg hatt feriehus.
    Ellen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg ønsker meg det jeg også. Kanskje vi skal kjøpe et i lag, en sånn liten kreative kollektiv stue med eget syrom for deg og strikkestue for meg, gjerne med mulighet for å lage en liten kafe med boksalg , åpent kun når det passer oss:)

      Slett
    2. Så så vidt snurten av dere ... Velkommen tilbake til ei Laaang hælg på Mausund.... HÆRLIG øy..... PS. og male stue for meg !!! <3

      Slett
  2. Så fint gjort å ta turen til hun som ikke kunne komme,
    tenker hun ble glad:)
    Herlige bilder, og herlige bilder i innlegget under her også,
    Alexander har også lyst på sånn båt;)

    Ha ei strålende uke,
    vi pakker og gjør oss klar til en tur til "Tigerstaden"
    God klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder av en flott gjeng,
    så heldige de er som har deg til å sette i gang all verdens aktiviter :)

    Ønsker deg en super mandag :)

    SvarSlett
  4. Supre sommerbilder!
    Ønsker deg en flott Sankthans!
    Sommerklem :)

    SvarSlett
  5. Hærlige Mausund <3
    Drømmeferie plassen i mitt hjerte iallefall, og gleder meg stort til vi får vår egen hytte der :)
    Flotte bilder..

    SvarSlett