tirsdag 12. juni 2012

Musik skal bygga ut av glädje!!

 Lille prinsen sin debukonsert på scena var rett og slett som TROMMESLAGER!!
Vi har en liten trommehøvding i heimen uten av vi var klar over det.
Han var veldig KLAR for å vise sine foresatte og søsken sine kunster.
Og vi lot oss selvsagt begeistre:)
 Men mest glad blir jeg når jeg ser musikkglede og musikksamspill som dette.
Det gleder mitt musikkhjerte:)
 Mine 10 indiandere og cowboyer framførte sine nummer med glans.
Nå er de ferdig med musikkleikåret.
  Det blir  spennende å se hvilke musikkvalg de ønsker å fortsette med!!
 Mange muligheter
og kanskje er det akkurat en av disse
som står fram som øyas nye musikktalent om 12 -13 år.
Avslutningsnummeret var arrangert av Gabriëla en av mine kreative kulturlærerkolegaer.
  Blues med 10 pianister,
messinggruppe, sangelever og min lille trommehøvding

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar