fredag 29. juni 2012

Overspranghandlinger!

Overspranghandling1: Sjøbad
I ren sommerglede kom jeg på at det var på tide med årets første bad.
 Når man bor 20 meter fra fjæra, temperaturen plutselig overstiger 20 grader
 må man bare benytte sjansen.
Man kan trygt si det var SVALENDE.
 Ovserspranghandling2 : Strikke strømper med pinner 2.
Til påskegave fikk jeg noen små rester med luksus garnet Wollemeise.
 Jeg håper og tror det skal rekke til Bittami sine In the summertime sokker.
Du finner link til mønsteret på gratis mønster hos henne 
MEN i kveld har jeg startet SOMMERFERIE
,så det er helt på sin plass med
Overspranghandlinger døgnet rundt!

7 kommentarer:

  1. Tøffingen, som kaster seg ut i sjøen!!
    Ha en skikkelig god ferie, Brit! :)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en riktig god ferie! Etter at huset er ryddet med ekstremryddedag, kan du nå nyte livet med strikketøy og forfriskende ekstrembading :)

    SvarSlett
  3. WOW! Jeg har ikke bada i sjøen på hundre år minst. Er alt for pysete.
    Ellen :)

    SvarSlett
  4. Hehe. Eller brrrr!

    Ønsker deg og dine en flott sommerferie!

    SvarSlett
  5. Det var vel litt kaldt! Lenge siden jeg har vært innom her, har i grunnen ikke vært i hobby og blogg modus på en stund. Mange andre aktiviteter som har tatt tid. har kost meg her en stund nå. Håper du får en fin sommer og flere bad!

    SvarSlett
  6. Sokkar på pinne 2 er imponerande, eg har gått fra pinne 3,5 til 3 og syns det går sakte:)

    Håpe badetemperaturane holde seg oppe på vestlandet, til eg komme der om 2,5 veka

    Ha ein fin ferie!

    SvarSlett
  7. Så deilig med sommer og bading!
    Jeg bader masse, men blir ikke lenge uti, da vannet er kaaaaldt ennå. :D
    God ferie!!

    SvarSlett