mandag 6. juli 2015

Sommerferie heime hos mor

 Ny brattbakketur , i dag opp til Skorgenes setra som er stigning rett ved barndsomsheimen. Selvfølgelig måtte det bli en ny "fossselfie" , eller dette er mer enn bekkefoss!
 Eventyrlig å kunne tråkke på barndomsstier.
Rakk akkurat å se fjell og fjorder før gråvær og regnbygene kom for fult!
 Gleda er stor nå en får servert mors potetbaill ved hjemkomst!
 Ved en tilfeldighet fant jeg ut at det var konsert i heimbygda mi si vakre kirke.
 Folketoner fra ungdommer nettopp ferdig på Tonheim folkehøgskole.
Musikk som ga ro for sjel og sinn.
Lillegutt har vært i Vestnes sentrum og brukt deler av feriepengene sine på Ticket to Ride Europe.
To harde reiseslag er utspunnet, og jeg har enda ikke vunnet,
 så her blir det nok snakk om ny revansje i morgen!!!

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en nydelig plass å tråkke ;)
    Komle er fantastisk mat - og absolutt best å få ferdig servert, ja.
    Lykke til med nytt reiseslag, men jeg holder en knapp på gutten, jeg ;)

    SvarSlett
  2. Barndommens stier får større verdi etter som åra går! Så heldig du er som kan reise heim til mor! Så lenge mor mi levde var jeg der lenge hver eneste sommer. Gode minner for både meg og barna.
    For meg som kommer fra Nordmøre er det blandaball som gjelder, men ball er ball og smaker uansett.

    Fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett