torsdag 12. november 2015

Pakker på tvers av landet!

 Stor glede i posten i dag og igjen HELT overraskende.
Salte Sjokolade Rugkjesk og Tørka kanel epler og det helt fra Eskeland.
Jeg sier bare TUSEN TUSEN TAKK, slike overraskelser skaper SOLLYS i November!
 Giveren er jenta fra bloggen Ny gul duk på bordet.
En blogg jeg oppdaget i sommer og som jeg stadig vekk gleder meg over.
Særlig fordi den er så GLAD på alle måter , både i farger og ord.
Så når jeg strikket mine grytekluter i gult og turkis
 måtte jeg bare sende de nedover siden det er to farger som stadig vekk dukker opp hos henne.
I dag kom det altså overraskende pakke tilbake,
 og for noen deilige smaksprøver.
Det har blitt et folkekrav i heimen at kjeksene må bakes snarest.
Lykke at hun har lakt ut oppskrift på bloggen.
Jeg anbefaler ellers alle å ta en tur innom denne fine jenta og bloggen hennes:)
GÅ inn HER og KOS deg:)

2 kommentarer:

  1. Å, så heldig du er. Men så var jo også gryteklutene veldig fine, og passet perfekt i huset på Eskeland. (",)

    SvarSlett
  2. Nei, så herleg!! :-) Så fine ord!! Er visst ikkje så aktiv på bloggen for tida, det krev visst litt meir enn berre å laste opp bilete på instagram. Men det går opp og ned i bloggverda også :-) Spørs om me må ha oss ein byttering, haha, du sender gule og blå ting, eg sender smaksprøver ;-)

    SvarSlett