fredag 30. mars 2012

Paris -ting jeg kunne tenkt meg å ha med hjem

 Denne søte bilen hadde vært helt perfekt for meg!!
Lurer på om man kan få tak i en slik på et fransk loppemarked??
 I år skal jeg male hagemøbler i glade farger som dette
 Ved en av broene i Paris , henger nygifte opp hengelås og kaster nøkkelen i Seinen
 for lykke i ekteskapet.
Mitt forslag er at vi kan gjøre det samme på Uttianbrua!


Fra nå av skal jeg jakte på  gamle desilitermål og
 bruke dem til å serverer potetchips på denne måten med
avisa Hitra Frøya rundt:)

4 kommentarer:

  1. Herlige bilder! Du er så flink til å se detaljer.

    SvarSlett
  2. Mye fin inspirasjon her. Likte veldig godt den måten å servere chips på!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  3. Så mange fine bilder du viser fra Paristuren. Har vært i Paris to ganger, og skulle gjerne dratt tilbake. I sommerferien skal ungene mine dra dit med tanten sin, er ørlite misunnelig :)

    SvarSlett
  4. Ser ut som du har en riktig så kjekk tur :-) Tusen takk for at du deler alt den flotte inspirasjonen!! Må innrømme at den der bilen, den var virkelig knæsj ;-))

    SvarSlett